It's so hard to understand you sometimes.

Som jag skrev tidigare så var jag inte helt på topp i helgen, halsont och huvudvärk gemensamt med en stor del av familjen. Men efter helgen försvann det och jag glömde helt bort det. Glömde kanske bort det lite för mycket då jag tränade både i Måndags och Tisdags, dessutom slarvade jag kanske liite med att klä på mig tillräckligt, trots att det har varit -20 nu i ett par dagar.

I vilket fall som helst så var det tillbaka när jag vaknade imorse, av ilska la jag mig på golvet (?) och sov vidare innan mor kom in och väckte mig. Halvt vaken ringde jag och sjukanmälde mig, minns dock inte vad jag sa att jag var sjuk i, kan hända att jag sa att jag hade vinterkräksjukan, eller influensan. Jag har för mig att det inte räckte med feber vilket ändå är ett vanligt inslag i mitt trista liv.

Nåja. lika rastlös som vanligt ligger jag nerbäddad i sängen med äppeljuice och snus, jag känner mig rätt okej nu. Det är iallafall vad jag har inbillat mig. Kanske dags att testa min kropp och ställa mig upp?

peace.

Kommentarer
Postat av: maria

äppeljuice och snus, inte fräsch kombination.

2009-02-04 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0