It's a feeling I'm afraid to have.

Av någon anledning så dök jag inte upp på skolan förrän vid lunchtid, 2,5 timmar försent. Och Nej, det här är inte något vanligt i min vardag utan jag har faktiskt inte någon skolk alls.
Iallafall inte sedan jag började frisör då jag brukar trivas som en fisk i vattnet.
Det är slut på de tiderna nu, jag trivs inte alls lika bra längre. Allt är upp&ner och inget som det ska. En massa lärare som är sjukskrivna och förstör våran skolgång. Det känns inte som att jag har lärt mig något alls under det här skolåret, till skillnad från i ettan då vi lärde oss nya saker varje dag.

Idag så blev iallafall jag och Matilda bjudna på middag hemma hos Blixten och det bjöds på tacos, hiskeligt gott! Sedan tog vi en sväng förbi Sandström innan jag begav mig hemåt.
Här sitter jag nu och ska läsa klart en svenskabok tills morgondagen och även ta tag i APU-rapporten.

See yah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0