It do hurts everytime I see your face.

Idag pratade vi om valen inför årkurs 3. Eftersom JB kanske har minst valbara kurser i sverige så slutade det hela med att jag gav mina sista 50 poäng till svenska C.. SVENSKA C!?!?!?
Innan ni dömer mig alltför hårt kan jag berätta att det jag hade att välja på var:

Organisation och ledarskap
Småföretagande A
Svenska C

Och eftersom jag verkligen är livrädd för att råka få Wolf i någon kurs håller jag mig borta ifrån kurser som hon skulle kunna dyka upp i. Jag tycker att det är en bra lösning, man måste ju tänka framåt.


Kommentarer
Postat av: Maria

svenska C blir nog kul, jag menar Svenska B var ju en höjdare.

2009-02-19 @ 13:46:36
Postat av: T

Svenska C innehåller typ bara retorik. Så det är väl typ... bra?

2009-02-19 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0