Is it a joke?

Melodifestivalen, ett skämt?

Endast på grund utav min enorma tristess gjorde jag min mor sällskap framför melodifestivalen, jag ångrar mig.
Jag förstår ingenting av denna påstådda folkfest och vill helt ärligt inte ens förstå.
Titta bara på bidragen.

Velvet - Vad finns det att säga? Visa benen tar dig faktiskt inte hela vägen. Tydligen.
Rigo and Topaz Sound feat. Red Fox - Jag blev överraskad, något annorlunda om än ganska dorky.
Molly Sandén - Hemska människa, 16 år men beter sig som 35. Jasså Carola som förebild, det kunde jag aldrig tänka mig då du framförde hela låten med vinden i håret.
EMD - Låten var väntad, RixFm här kommer vi. Men okej, dansen var k00l, kläderna var stiliga, och de var snygga.
Mikael Rickfors - Vad hände, vart kommer han ifrån? En karriär för 40 år sedan räcker inte.
Maja Gullstrand  - Ännu en onanisång enligt Petra Mede, jag förstår mig varken på låten eller henne.
Sofia - Sist jag kollade var det en svensk deltävling, inte en grekisk. Jag talar inte grekiska.
BWO - Varför känns det som att jag har hört låten förut? Vad är det för dräkter? Och varför klipper han sig inte!?

Sedan röstningen, ska man måsta rösta 511 gånger innan det blir något resultat alls?
Och de 2 enda acceptabla låtarna ställs emot varandra i något som kallas duell? Jag blir galen.

Det är bara ilska som finns inom mig när melodifestivalen nämns, aldrig mera.
Kalla mig crazy, men jag vägrar.

Kommentarer
Postat av: Niklas

jävlas inte med min molly!!!!!!!!!!!! :(

2009-02-22 @ 01:15:28
Postat av: Anonym

jag hatar henne.

2009-02-22 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0