I'm not loving you, the way I wanna do.

Trots, trots, trots.
Jag är alldeles för skolless, lovet kunde inte ha kommit lämpligare.
Det blev ingen skola idag heller, jag känner mig kass, eller qass som maja brukar säga.
Kroppen vill mig ont och protesterar genom att smärta på olika ställen varje dag, sinnet övertalar mig att skolan inte är så viktig, just idag. Och det är rätt, vad missar jag? Ett prov, fine. Men det är bättre att skjuta upp på det än att komma dit oförberedd.

Jag och maria bakar semlor dagen till ära, eller.. Maria bakar, jag sitter vid köksbordet och hejar på. Dagen bör inte spenderas med något kroppsligt arbete eller någon slags hjängympa. Det passar bäst att bara sitta/ligga still och anstränga sig som högst då man äter. That's life as we know it.

Nej justja, dans ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0