I'm hanging on another day just to see what you will throw my way.

På fredagar så börjar jag 12.30, gissa när jag kliver upp?
Klockan 8, sharp..
Då hinner jag med en promenad med doggen innan jag möter upp matilda halv 10 och gymmar.
Men det spelar ingen roll egentligen, en tidig morgon mer eller mindre, who cares?

Jag var en tur på stan med mor efter skolan, det är alltid lika gynnsamt att göra det någon gång i månaden. Idag fick jag äntligen en ny sportBH, då jag slarvat bort min gamla. Även lite andra  saker som man aldrig skulle köpa själv men ändå känner att man behöver.  Nu lämnade hon mig hemma och åkte till stugan dock.
Jag har inga planer för kvällen och alla vet antagligen hur jag känner mig då, qass helt enkelt.

Vi får väl se hur det artar sig helt enkelt.

Imorgon blir det efterlängtade Åre med Nina, i byn kommer även mikaela, mååd och erika vara. Party, party kind of, men den största anledningen är ändå att takida spelar på torget. Klart vi trogna befinner oss där då.
Ses, later. Kanske till och med inte förrän på Söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0