I guess I need you baby.

Efter en lång dag i skolan och en timmes dans så åkte jag tillslut ut till vackra dvärsätt.
Till det stora gula huset omringat av kossor och lantlukt, till marias hem.

Vi har spenderat kvällen med linn. Tog fram saxarna för en stund och klippte linn, det var härligt att klippa igen och det blev ett bra resultat. Annars så har vi bara varit ganska osällskapliga och suttit vid varsin dator. Men det spelar inte en så stor roll, bara man umgås känner jag.

Jag tror att veckan har mycket att bjuda på actually.
Klassen ska åka ut till Carolas salong på onsdag och bara mysa och leka, det är aldrig fel att umgås, även fast det är med folk man träffar varje dag.
Sedan på kvällen så har även en spelkväll anordnats vilket jag ser framemot, fock inte med klassen utan med vårat lilla crew. Sedan är det ju nästan lov..!

Mina ögon kliar av allt katthår, jag väntar på att nysattackerna ska komma.
peace, love and understanding. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0