I found a way to let you in.

Allt jag ville göra idag gick åt helvete, jag ska försöka lösa allt så att jag kommer ut till dvärsätt ändå, I like it there.

Idag har examinatorerna varit hos oss och berättat lite mer om gesällbrevet, vi fick också reda på att skolan kommer stå för att betala våra gesällbrev vilket är helt sjukt då det kostar 5000. Jag tvivlar dock på att någon i klassen kommer att klara det, med tanke på att det går lite trögt i allt vad utbildning heter.

Nu ska jag övertala de andra att gå och äta, Kyss.

Kommentarer
Postat av: matilda

helvete att jag missade det. jävla hor va arg jag blir nu..

2009-02-18 @ 12:32:44
URL: http://matvild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer klara det. Du är duktig honey<3

2009-02-19 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0