I don't know why, I can't keep my eyes off of you.

Jag skickade nyss in APU-rapporten som jag är ett antal veckor sen med.
Det känns bättre än någonsin, skönt att kunna göra någon nytta även fast man ligger sjuk hemma.
Och kanske är det positivt att lämna in uppgiften från förra terminens APU innan man kommer till den här terminens.. Vad vet jag?


Jag ligger som sagt fortfarande sjuk, hoppas med allt jag har att jag blir frisk tills imorgon dock då det är reejv som gäller.
Huset eller Upstairs?

Kommentarer
Postat av: matilda

jag har fortfarande inte börjat med min..

2009-02-12 @ 13:22:19
URL: http://matvild.blogg.se/
Postat av: maerira

HUSET!

2009-02-12 @ 13:48:13
Postat av: therese

the house.

2009-02-12 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0