I can smell the victory.

Jag blir mer och mer nervös för var dag som går, allt pågrund utav de sista matcherna innan slutspelet.
Då jag inte hade tillfälle till att titta på Timrå - Skellefteå idag, så sprang jag kvickt till datorn så fort jag kunde och blev galet glad när jag såg slutresultatet.
8 - 0. Timrå är på G, de brinner för att inte missa slutspelet och ett sånt här resultat trots att det är många spelare borta kan inte göra annat än att visa alla, timrå ska till slutspel, kvartsfinal, semifinal, final. Fakking GULD!

Jag är lycklig, keep it up era jävla hunkar!

Bild tagen från www.timraik.se, fotograf Ralf bergman
Fotograf Ralf bergman, www.timraik.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0