feel that rain on your skin.

10 gånger bättre idag, otippat med tanke på fredag den 13e?
Allt har gått superbra idag också, inga bekymmer alls. Dom kanske kommer ikväll?
Ikväll drar vi iallafall på huset, premiär för min del och också för några andras. Det ska nog bli kul, funderar på utklädning? Man får ju trots allt komma in gratis isf.

Jag känner att jag bör förklara närmare vad jag menade med Scar & Therese. Det jag menar är att de har en slående likhet med deras stora användning av sarkasm..

Simba: Hej farbror Scar! Vet du vad?
Scar: Jag avskyr frågesporter..
Simba: Jag ska bli kung av lejonklippan!
Scar: Ååh.. Läckert..
Simba: Min pappa har nyss visat mig hela riket, det blir jag som bestämmer där.
Scar: Förlåt att jag inte hoppar högt av glädje, jag har.. dålig rygg.

Simba: Du farbror Scar, när jag blir kung.. Vad blir du då?
Scar: En apas farbror.


See for yourself

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Jag förstår ju vad du menar i alla fall. Vet dock fortfarande inte om jag gillar tanken på att bli liknad vid ett ondskefullt lejon. Tecknat dessutom.

2009-02-13 @ 17:57:16
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: M.

Det är en slående likhet alltså... helt galet.

2009-02-14 @ 12:31:03
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: maria

hahahahha så jäkla sant. Men är jag en trög simba då?

2009-02-14 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0