Can't you see that I'm the one who understands you?

Jag känner mig lite smått deprimerad.
Till en stor del för att idag är det 100-dagars. Det är speciellt, det skulle varit mer speciellt om jag, liksom mina vänner firade ikväll, 100 dagar till studenten. Men så är inte fallet som ni vet. Istället för att röja på krogen så har jag suttit med mina yngre vänner och spelat gitarr.
Jag kan inte spela, om det var det ni trodde. Nej som alltid så tar jag åt mig äran när allt jag gör egentligen är att heja på.
Men jag är en toppenhejare, kanske den bästa.

Sedan så fick jag en genialisk idé om att åka till Sundsvall redan imorgon, men då fick jag reda på nyheten att familjen ska på Brynäs - Timrå.. Alla utom jag.. Mitt hjärta är broken!
Nej, så farligt är det inte, jag hade dock gärna följt med, men nu får jag väl helt enkelt åka hem till ett tomt hus och spela guitar hero hela kvällen. Värre är det ju faktiskt inte.

LOOOOOOOOOV!

Kommentarer
Postat av: emilia

jasså kommer du hem? när?

2009-02-26 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0