break the ice.

Vaknade upp i någon slags koma, jag kunde inte röra mig, ansträngde mig för att kunna andas och kikade försiktigt på klockan, 07.00. Jag visste att det var nu jag skulle göra ett glädjehopp ur sängen, hoppet avbröts plötsligt av en hemsk känsla i hals&huvud blandat med en kallsvettig och yr känsla. I rädsla sprang jag tillbaka till sängen och här har jag stannat. Sjukdomen har slagit till ordentligt, nu är det time to ladda ner en massa filmer och underhålla sig på det bästa sättet man kan i sängen. Mja, kanske inte på det bästa sättet...

Min bästa mamma fyller år idag också! Grattis! ♥
Vi har räknat ut att jag har varit sjuk på hennes födelsedag 4 år i rad, varav i 2 år då det inte kunde komma besök för att jag hade spysjuka/ halsfluss som smittade.
Bra timing.

Kommentarer
Postat av: maria

haha, du får hålla dig isolerad från andra människor när din mamma ska till att fylla år.

2009-02-11 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0