You still drive me crazy.

Idag då jag hade klippt Therese för sista gången
följde jag henne en bit på hem.
På vägen tillbaka ska jag gå över vägen,
något som vanligtvis inte brukar ställa till med så stora bekymmer.
Just idag hade jag på mig basketshorts och damgianos tischa,
håret var uppsatt i en knut och jag var något (läs extremt) sunkigare än annars.
Gissa vad som händer?
En bil for förbi utan att stanna, likaså de kommande 4 bilarna.
Har det inte varit för överdrivet förut så är det bannemig så det nu,
det har gått över gränsen då man inte kommer över vägen utan nytvättat hår och smink.



Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAA.

2009-08-13 @ 00:19:56
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0