You should understand me like I understand you.

Nu har jag snart jobbat 8 av mina 9 veckor.
Vilket betyder en hel veckas sommarlov. EN HEL VECKA,
sannerligen, jag är lyckligt lottad.
En vecka som kommer sovas bort,
om inte jag och Damme lyckas ta oss ut på någon tripp.

Jag längtar som vanligt till skolan, jag kommer att ändra mig
fort när vi väl har börjat men det är väl så det ska vara.
Iår blir jag en trea, en fucking trea som är näst på tur
till studenten, förstår ni hur det känns? I guess you do..
Iallafall, nu är det våran tur. Äntligen.



Jo det är sant, nu är det vi som styr skolan.
Som att vi inte gjort det tidigare.


Kommentarer
Postat av: matilda

jag anser att vi har styrt skolan sen ettan ;)

2009-08-06 @ 01:40:01
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0