Would you ever know how much i love you.

Igår styrde jag mina steg mot Elgiganten för att köpa
en kabel som man kopplar ihop dator & TV med.
Jag fick hjälp och gick nöjt därifrån med 2 nya kablar.
När jag kom hem för att plugga in det hela, passar dom inte.
Förvånansvärt.
Så idag, gled jag ner till samma butik igen för att byta.
Fick hjälp av en annan kille som idiotförklarade
han som givit mig de andra kablarna,
innan denna snälla kille gav mig 2 nya kablar.

Samma procedur utvecklades, jag gick nöjd därifrån
för att komma hem och upptäcka att inte dessa jävla
skitkablar inte heller passar i TV:n.

Så nu är jag måttligt arg, och ska minsann kräva att få
PASSANDE kablar gratis. Helt for free. Jävla Elgiganten.


Kommentarer
Postat av: emilia

HA! på min nya dator har jag hdmi uttag färdigt å klart, fungerar alldeles utmärkt =D

2009-08-06 @ 19:37:24
Postat av: cizsi

men sen så behöver jag inte kööpa en dator för att jag har en alldeles utmärkt! det är kablarna det är fel på!

2009-08-06 @ 21:18:18
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: trace

jag och rob hade samma problem. Väldigt tricky att få rätt kabel verkar det som :o

2009-08-07 @ 08:01:34
URL: http://dramaticplans.blogg.se/
Postat av: axl

haha,du kommer inte våga kräva att få dom gratis!!

2009-08-12 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0