Put me to sleep and bury the lies.

Såhär mitt i natta är det tillåtet att vara puttrig.

Jag har faaaktiskt sett framemot skolan,
ända tills för någon dag sedan då jag kom till insikt.

Det kommer dröja högst 3 dagar innan jag är less.

Jag har ingen mer ork till att fundera på varför i helvete
jag sökte till frisör då chansen är liten att vi faktiskt
blir färdigutbildade på de här 3 åren, som vi har blivit
lovade sen första början.


Ingen ork finns heller till alla intriger som av någon
anledning alltid lyckas framträda i vår klass.


Tiderna har blivit screwed up, vad är det roliga i att
låta alla ha rast på olika tider, när ska man hinna ses?

Jag är minst sagt för omogen för att ta eget ansvar i ett
projekthelvete, ge mig ledigt istället.

WooopWoop, kära bauer here I come again.





Kommentarer
Postat av: Fille

Jag håller fullständigt med dig.. Den i klassen som visar sig gå ut 3an och faktiskt kan bli frisör dirr kommer jag beundra djuuuupt..

2009-08-24 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0