I need to see you step away from the edge.

Regnet fortsätter att droppa,
just som det gjort hela dagen.

Jag är i ljuva Sundsvall, precis som jag varit hela helgen.
En helg som har gått i lathetens tecken, jag funderar starkt på
om jag har spenderat någon tid ute, ifall det inte räknas att gå från
huset till bilen... Isåfall inte. Detsamma gäller de flesta familjemedlemmar.

Idag har ännu en syster flugit ur boet, Mathilda tog sitt pick och pack till
Norrköping där hon ska plugga något oväsentligt.

Känns lite strange att två av mina yngre systrar har flyttat hemifrån
då varken jag eller min 21-åriga syster går i dom tankarna.
Jag antar att vi har vett nog att vilja leva på andras pengar.
Än så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0