Help me understand you.

Jag är vettskrämd. För att bli sjuk alltså.
Jag känner att feberskänslorna börjar krypa sig på mig.
Svettas, fryser, svettas, fryser.

Dessutom så har jag ont som  ett jävla offer i ryggen.
Så ont så att jag inte ens kunde somna igår,
så ont att jag måste knarka alvedon för det. 
Pappa säger att det kan vara en inflammation,
om han för en gångs skull har rätt, är världen fan inte rättvis.

Imorgon ska jag åka buss i 4 timmar, istället för att ta tåg i 2,5 timmar.
Bara för att jag tyckte det kunde vara trevligt att träffa Natalie litegrann,
tjejen som har varit halvt försvunnen hela sommaren.
Det skadar ju inte att jag får träffa världens bästa kille
och ta med honom hem heller. Dessutom så är det ett billigare alternativ!
Ekonomisk tjej.

Nu ska jag fortsätta vara hopplöst social och titta på film instängd
i mitt rum. Anledningen till det hela är att det har endast varit friidrott
som gäller för övriga, hela dagen. Det tar aldrig slut, tro mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0