Cut it off.

Hahahahaha,
underhållning på hög nivå måste ju vara bloggar.
Vill du ha dig ett gott skratt, gå in på vilken 14-årings
blogg som helst, gärna en så kallad känd blogg.

Utdrag härifrån:

varför mytar du om att du är äkta blondin när du har fedeutväxt på vissa bilder och när du va vänn med paulina så blekte ni utväxterna :)?
SVAR: Jag är ju äkta blondin? Är jätteblond påriktigt, därför jag har blonda ögonfransar & ögonbryn.. Anledningen till att jag har brun utväxt är för att jag färgade min äkta blondin hårfärg till brunt för 1 år sen, och då hade jag aldrig färgat mitt blonda hår, det var naturligt. Men det är därför jag får brun utväxt. Och har dock inte färgat håret sen innan Paulina kom hem från Thailand!


Ne shit, jag som trodde utväxt VAR ens naturliga hårfärg. Undrar vart jag fått det ifrån..?

Kommentarer
Postat av: matilda

men GUD, det trodde jag med :o

2009-08-03 @ 23:39:38
URL: http://matvild.blogg.se/
Postat av: camillash

HAHAHAHAHAAHA det roligaste jag läst nån gång tror jag XD HAHA!!!

2009-08-05 @ 02:45:16
URL: http://camcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0