You make it easier when life gets hard.

I made it.

Det känns obeskrivligt, jag är i chocktillstånd.
Jag vaknade upp med en klump i magen, nervositet har inte påverkat mig på det sättet förut. NÄVER.

Väl på vägverket så kom jag efter många om och men till den ökända frågan "Är du säker på att du vill rätta dina svar nu?".
Hell no, jag var inte säker på något sätt, men ändå tryckte jag på okej.
Efter några sekunder dök det underbara ordet godkänd upp på skärmen, och jag granskade sedan hur många fel jag hade.
2 fakking fel, inte dåligt alls. Jag fick nästan hålla tillbaka tårarna, min största bedrift i livet.. kind of.

Så nu flyter jag omkring på moln, livet känns lätt och inom en snar framtid ska jag bränna upp körkortsboken som så länge har hållt mig sysselsatt. Jag är klar, aldrig mera ska jag behöva öppna den.

Befrielse.



Kommentarer
Postat av: maria

grattis babe<3

2009-04-22 @ 09:37:14
Postat av: tove

DUKTIG TJEJ!

2009-04-22 @ 17:09:23
URL: http://tovsa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

grattis :D:D! var de svårt?

2009-04-22 @ 17:24:02
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/
Postat av: Tina

Grattis!

2009-04-24 @ 00:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0