With every step I get closer, I'm still stuck one step behind.

God must hate me.

2 minuter innan körlektionen idag, satt jag och Damme på busstorget. När jag förstod att klockan var så mycket skulle jag skynda mig iväg. Men det hela slutar med att jag ramlar ner för det där satans jävla apberget och stukar foten som ett as.

Så nu kan jag inte stödja mig på foten, då det har blivit värre och värre sen det hände.
Det mest underbara i situationen måste väl vara att uppkörningen infinner sig imorgon klockan 9.00.

KAN JAG HA LITE JÄVLA MER OTUR ELLER????????

Kommentarer
Postat av: Sandra Bodlund

Men Cizsi, det var väl bra onödigt att ramla ner fårn apberget! Lagom till varborg och uppkörning och allt.. jag hoppas i alla fall att du inte har brutit nåt. Och så håller jag alla tummar jag har i morgon kl 9! LYCKA TILL VÄNNEN!!

KRAM <3

2009-04-29 @ 21:11:11
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/
Postat av: Niklas

fan vad du alltid har så jävla otur :( :(

2009-04-30 @ 09:33:07
Postat av: M.

Kan vi inte få en liten update om vad som hände på valborg?

2009-05-02 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0