Where do you want to spend your last summer in freedom?

Beslutsångest gånger 7000.

Det har bestämt att sommaren 09 ska bli en riktig festivalsommar, inget snack om saken.
Men frågan jag ställer mig är vart tältet ska slås upp? Peace and Love eller Hultsfred är väl de festivalerna vi pratar mest om. Jag ställer mig frågan varför vi inte kan ta båda, speciellt nu när Hultsfred inte är under skolans sista vecka.
Eller varför inte ta alla festivaler som finns, precis ALLA!
Dessutom så har jag faktiskt lovat Natalie att gå på Cruisingen i hammarn med henne.

DENNA SOMMAR SKA BLI DET GALNASTE KAPITLET I MITT LIV!


Kommentarer
Postat av: Therese

Men för helvete. Bara för att du kommer kunna slänga pengar omkring dig bäst du vill. Jag ser framemot att vara arbetslös, och typ få råd till festivaler med min skatteåterbäring jag får i midsommar. <3

2009-04-08 @ 00:00:22
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: niklas

Kommer tro att cruisingen kommer vara det bästa du kommer vara med om på sommarn!!

2009-04-08 @ 00:42:49
Postat av: maria

Hultsfred för fan

2009-04-08 @ 10:03:55
Postat av: emilia

du kommer inte kunna åka på nån jue, du har ju ett jobb att sköta ;)

2009-04-08 @ 14:53:14
Postat av: Natalie

Haha ja de ha du faktiskt=P

2009-04-08 @ 18:36:03
Postat av: matilda

jag ser framemot den här sommaren som fan! vi lär nog hitta en lösning till allt vi vill göra :)

2009-04-09 @ 14:41:03
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0