There will be times when you'll believe that you can really fly.

Jag är lycklig, på riktigt.

Det är såhär då sommarn smyger fram som den riktiga cizsi kommer ur sitt ledsna vinterskal.
Personlighetsklyvning på hög nivå.

Idag var det 18 grader i skuggan, 48 (!) grader i solen när jag vaknade.
Överlycklig bytte jag om till bikini och sprang ner till gården och solade i en timme innan matilda ringde och sa att det var minnesgärdet som gällde.
I tubtopp, shorts och shades gled jag ner på cykeln och vi spenderade några timmar vid storsjön med gitarr, vattenpipa och ett superglatt humör.


Som sagt, jag är mer än nöjd.
Livet leker, brännan tar sig. Sommaren närmar sig.


Kommentarer
Postat av: maria

aaaah det är fan sommar <3

2009-04-26 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0