Someday baby.

Jaha, då har jag missat bussen också. Och nästa går inte förrän 1,5 timme.  JAG ÄLSKAR LANDET!
Det är en sak att komma försent till skolan, who cares ?
Men det känns hemskt att komma försent till praktiken, vilket jag nu kommer att göra.. Med 1,5 timme.
Jag har iallafall gjort det bästa av situationen och ringt för att meddela min försening, duktig tjej.

Idag blir det till att lämna in mobilen på lagning, stänger den av sig för att man svarar så är det något allvarligt fel och ingenting jag orkar med. Tillsvidare har jag iallafall kanske världens minsta samsung, den duger bra och är nästan söt.

Nej nu ska jag ta och klippa lite i luggen på mig själv, så att jag slipper gå och visa bulan i pannan idag.

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Therese

Varför skriver du ingenting? Jag vill ju veta vad som sker där borta.

2009-04-05 @ 21:17:54
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0