Revlon Nutri Color Creme.

Det jag är väldigt tacksam över under den här praktiken är att jag har fördelen att köpa hårvårdsprodukter till inköspriset, vilket är ungefär hälften av vad den kostar då man säljer till kunder.

Vi fick in en leverans förra veckan med Nutri color creme och jag tog tillfället i akt att få med en hem.
Med tanke på att toningarna går ut ganska snabbt så är det en perfect deal.

I stora drag så är det en slags hårinpackning med pigment som fräschar upp färgen så att det aldrig blir urtvättat, dvs blaskigt.
Den finns i sjukt många nyanser för att passa de flesta hårfärger, jag tror faktiskt att det är speciellt bra för blonda hår då inpackningen tar bort gula nyanser, ungefär likadant som silverschampo fast med större effekt.
 
Jag har testat den nu och är sjukt nöjd, ett lätt sätt att hålla håret snyggt utan att behöva färga om det.

TRY IT FFS!


Kommentarer
Postat av: Therese

Produktplacering! Du har fått betalt för att skriva det här inlägget.

2009-04-06 @ 21:24:24
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är klart! Jag vill ju också ha konsumentverket efter mig!

2009-04-06 @ 22:12:39
Postat av: Natalie

Åh de där skulle ja haft.. och ta bort lite gula pigment..

2009-04-07 @ 18:03:08
Postat av: matilda

du får money av mig på lovet så får du köpa åt mig, fiiiint! saknar dig lilla puppa!

2009-04-07 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0