More than you could ever know.

Jag har vårkänslor i hela kroppen, solen har varit framme hela dagen och värmen har faktiskt legat i luften, 10 grader idag med. Jag är upprörd över att jag endast har med mig min vinterjacka med 6000 kilo dun i, den går ju knappt hänga på sig utan att man dör av värmeslag vilket jag halft gjorde idag då jag var tvungen att springa till bussen.

Jag är ingen vidare bussåkare, jag hade inte ens åkt buss i annat än skolsyfte innan gymnasiet. Jag har aldrig tagit bussen till skolan. Men jag är tvungen nu, då vi faktiskt bor 1,5 mil utanför stan. Det slutar med att jag får springa ner till busshållplatsen i sista sekund, varje morgon.. Det kan ju tilläggas att våran vanliga väg inte funkar längre så vi får lov att gå på världens minsta "stig" där man sjunker ner i djupsnö vartannat steg. Jag skulle vilja sett min väg till bussen imorse, det kan aldrig ha varit en vacker syn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0