Imagination is the one weapon in the war against reality.

Jag har kommit på att lycka är när man vaknar och inser att man inte behöver kliva upp.
Precis som imorse då damgiano masade sig upp innan 7 och sa hejdå för att ta världens tidigaste buss till hammarn, jag somnade dock om och vaknade en timme senare.

Det negativa är dock att jag har dragit på mig någon rackarns bacill, jag vet dock inte vart gränsen för feber går så jag kan inte avgöra om 37,8 är bra eller dåligt. Hur som helst så känner jag mig inte så kry och har sjukanmält mig för dagen.

Frida är ledig idag så just nu ligger vi i en varsin soffa framför tvn och väntar på bättre tider, kind of.
Jag måste hårdplugga körkortsteori också, så jag gissar på att dagen inte blir lika lugn som jag vill att den ska vara.

Smittsamma pussar / Cizsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0