I can see it in your eyes, I can see what you want.

Jag måste missuppfattat något på vägen. För idag är det lov, men ändå ringde klockan halv 7,  jag satt stilla och funderade över om jag verkligen var störd, innan jag gick ner och åt frukost.

Grejen var ju faktiskt att vi skulle iväg på skoter + pimplingtur idag, och vi kom faktiskt iväg klockan 8 som det var sagt.
Det blev dock en förjävlig skotertur minst sagt med bar mark, VATTEN och alldeles för tunn is som vi lyckades gå igenom en gång.
När vi väl var framme så var jag grinigare än någonsin.
Skoterturen som skulle ta 1,5 timme tog nästan 3 timmar, vi fick inget att äta eller dricka förrän halv 1 och dessutom var jag dyngsur.
Det jag hade att vänta var dock pimpling fram till 4. Pimpling är inte riktigt min grej, det har aldrig varit. Mitt tålamod är helt enkelt för kasst för någonting sånt där.
Men jag härdade, och när vi kom hem väntade en varm bastu och dusch.

Nu sitter jag nöjt och väntar på maten, och önskar att det blir finare väder imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0