I can open your eyes.

Jag har hunnit mer än väntat fram tills nu.
Mami drog upp mig ur sängen halv 10 för att det stod klippning på schemat. Jag gjorde mina plikter och tog sedan en varm dusch inkluderat en inpackning i håret.
Ansiktsmask, färgning av ögonbryn, nagellack och lite städning har jag sen hunnit med.
Nu sitter jag halvklar och försöker bestämma mig om jag ska kila ner på stan för inhandling av skor, eller om jag ska spendera några timmar hemma innan det är dags för fest.
Frågan består.

Jag längtar efter solen, och låter den ta mitt beslut.



Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Allt bra? =)

2009-04-20 @ 15:30:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0