I can hardly breathe I need to feel you here with me.

Första skoldagen sedan den 27e mars.
Blandade känslor, det känns kul att träffa alla igen. Men helt plötsligt har vi mer att göra än vad jag klarar av.
3 stycken nationella prov den här veckan typ. Sedan ett fett terminologiprov i frisör som jag måste hårdplugga inför. Men det viktigaste ändå är att det blir hårdträning inför uppkörningen.

Som jag faktiskt inte alls oroar mig över, det värsta som kan hända är att jag kuggar. Och kuggar jag så är det bara att köra upp igen, ända tills jag klarar det hela. Värre är det faktiskt inte.

Jag ser istället framemot den stora högtiden på Torsdag.
Valborg! Då är det dags att fira in sommaren, eventuellt att fira körkort - om inte, så blir det till att dränka mina sorger i alkohol.
Det jag vet är att kvällen ska bli jävligt kul, med eller utan körkort.

Något som gör mig galet förvirrad är dock att jag inte har en aning om vilka jag har bjudit hem till min enkla boning, så ni kan ju vara söta att informera mig om ni tänkte dyka upp. Så att det inte blir alldeles för fullpackat.

With lööööve. ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Jag kommer, that´s for sure <3

2009-04-27 @ 16:29:46
Postat av: Therese

I will be there.

2009-04-27 @ 18:48:57
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag kommer också! :P

2009-04-28 @ 22:35:28
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0