Cause it seems to me, this thing is breaking down.

Förlåt lilla therese för dålig uppdatering, det är ändå bara du som läser.

Where to begin. Mobilen var fuktskadad vilket betyder att det är onödigt att skicka in den på lagning eftersom jag isåfall skulle behöva betala mer än vad telefonjäveln är värd. Den lilla Samsungmobilen funkade inte alarmet på så jag bytte precis till en gammal goding, Sony ericsson T630. I brist på annat kan man ju säga.

Sedan så kom ju faktiskt Damgiano i fredagskväll, vilket egentligen är den största anledningen till uppdateringsbrist.
Vi tog en date på Källarkrogen och åt fläskfilé, vilket var mycket gott och välbehövligt.
Mätta och belåtna tog vi sedan bussen hem och smuttade på irish coffee. (Något som jag egentligen inte vill tycka om, men råkar göra det ändå).

Annars så har det inte hänt så mycket, lite donkey kong, lite bowling, lite vinpimpling kan väl sammanfatta helgen som var väldigt clean.


Kommentarer
Postat av: ninoo

jag läser också ;)

2009-04-06 @ 13:28:48
Postat av: Therese

FINAALLY. Jag är ditt största fan.

2009-04-06 @ 20:39:09
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0