Cause I know how I feel about you now.

Ännu en dag spenderad i soffan/sängen med ett illamående från en annan värld.
Känner mig dock lite bättre just nu så jag vet inte hur det blir med praktiken imorgon. Vill ju inte smitta ner alla frisörer och definitivt inte ta ut mig själv i onödan eftersom vi åker till järpen på torsdag.

Det utlovas ju fenomenalt underbart väder hela påsken så jag funderar helt allvarligt på att bära bikini och steka på skotern. Hur varmt lär det inte vara i solen då det är 10+ ute? Vi får helt enkelt se hur det blir med den idén, jag ta vara på solskenet, det är ett som är säkert.

Pratade med farmor idag om jobbet, och det jag trodde var lönen för hela sommaren (16.500), visade sig vara månadslönen (!).
Jag har aldrig tjänat så mycket pengar i hela mitt liv, saker flyter på och jag ser framemot att för en gångs skull inte behöva snåla på varenda öre jag har.

Annars så blickar jag mot KÖRKORTET och försöker att inte bli alltför stressad då proven närmar sig snabbare än vad jag vill.



en bild som inte har något med texten att göra,
men som utstrålar fett med lycka!

Kommentarer
Postat av: trace

haha, vågar jag påstå att jag och maja gör en kaptenspose?

2009-04-08 @ 18:22:31
URL: http://dramaticplans.blogg.se/
Postat av: cizsi

Jag tror iallafall att det är det som är tanken!

2009-04-08 @ 21:09:46
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0