I'm so much cooler online.

vissa dagar känns så onödiga, som att de inte behövs. en dag som man lika gärna kunde hoppa över.
det här är en sån dag. jag gick upp onödigt tidigt, reste ovanligt mycket, väntade oerhört mycket.

men nu är jag iallafall hemma i sundsvall, och det känns lika bra som vanligt, har även min beloved dogg med mig.
var orolig först att hon inte skulle gå bra ihop med hundarna här hemma men det gick alldeles utmärkt och hon ligger lika däckad som en cecilia östman efter en fredagskväll på krogen.. typ.

jag trivs så bra i en stor familj, det finns inte en lugn stund på dygnet vilket gör att det alltid finns något att göra.
gå in i ett rum och bli övertalad att sjunga singstar, gå in i ett annat och bli frågad om du vill hjälpa till med veckans glosor. i andra änden av huset spelas det innebandy och i köket är det alltid action även om jag väljer att inte göra någon insats just där.

jag vet nu vart allt oseriöst och weird kommer ifrån, min papie.
Ett exempel.

C - Pappa du är 45 minuter sen, kom och hämta mig!
P - Jag kommer snart, gå och ät en hamburgare med hunden..
C - men va?
P - HON VILL HA HAMBURGARE!!
klick.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, vill hon?

2008-10-11 @ 18:21:22
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: cizsi

ja.. vill hon, det är frågan?

2008-10-11 @ 22:05:55
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: maria

hamburgare och hundar går lika bra ihop som katter och maränger.

2008-10-12 @ 00:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0