error is in tha house.

så var det fredag igen och 2 praktikveckor är avklarade, därmed är all praktik på domus klar och jag är happy.
nästa vecka har jag turen att få vara på idun istället, salongen som matilda har praktik på.  där är dom verkligen jättesnälla och hjälpsamma, till skillnad från dom på domus så jag är riktigt tacksam actually.

nästa vecka så ska även frisörklasserna åka till hudiksvall på wellas visning. det ska bli great att träffa våran underbara klass igen efter 2 veckor ifrån varandra, men ettorna kunde stannat hemma. maha!
06.30 går bussen från östersund, 2 alternativ finns då, antingen kommer jag vara grinig och lättretlig hela dagen, eller så kommer jag vara överenergisk och galen hela dagen. det är som ett lottospel, typ.

förövrigt så hatar jag halebop, jag fyllde på med 200 kronor av mina väl sparade pengar endast för att få gratis sms. tror ni att jag får det? NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: maria

en idé kan vara att kolla om erbjudandet om gratis sms fortfarande står kvar ;) synd baby.

2008-10-17 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0