Tomorrow brings one less day without you.

jag och min vän N pratade vid ett tillfälle om hur mycket vi har förändrats sedan högstadiet.
hon är den enda jag fortfarande har bra kontakt med sedan vi började på gymnasiet så jag antar att det är hon som bör veta. right?

innan jag började sjuan så vägrade jag i stort sett att umgås med andra tjejer, då var jag alltid med killarna i klassen, spelade bandy på rasterna, vek pappersflygplan på lektionerna, åkte skridskor efter skolan.
det sista jag någonsin skulle göra var att ta på mig en klänning eller kjol.
jag försökte dock hålla på med tjejsaker som de andra tjejerna i klassen. barbie var ett väl prövat alternativ som de flesta av mina killkompisar var tvingade av mig att leka med.
det slutade oftast med att jag blev less och försökte få ett slut på det hela.
exempel :

J : vart har du fått alla barbiekläder ifrån?
C : ... från datorn!
J : nee va?
C : joo jag lovar, dom kommer ut här (pekar på cdsaken)
J : åh! ska vi testa?
C : det funkar bara på tisdagar, men vi kan gå ut istället.

det är dessvärre inget skämt, och det utspelade sig då jag var 8 vackra vårar.

sedan i sjuan så började jag sakta men säkert umgås med andra brudar då jag lärde känna nina, och så har det fortsatt.
men fortfarande tycker jag dock att killar är det bästa umgåsalternativet. just för att de är så simpla och okomlicerade. inget skitsnack och allt ska inte vridas och vändas på.

fast brudar är ju fett sköna ändån ffs!

Kommentarer
Postat av: Axl

naw, jag förstår att du tänker på mig :')

2008-10-16 @ 20:46:18
URL: http://neveralegend.blogg.se/
Postat av: Anonym

I agree. killar är mycket lättsammare.

men du är ju förstås bättre än killar :) höhö

2008-10-16 @ 20:50:13
Postat av: ninoo

kom på att jag kanske ska avslöja vem det var som skrev det där, det var jag, lilla nina.

2008-10-16 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0