The more you stay the same, the more they seem to change.

jag åker äntligen hem till sundsvall igen imorgon, när det ändå inte finns något annat inplanerat så bör man ju passa på.

jag har insett att det bara är hemma jag verkligen är mig själv, då menar jag inte att jag försöker vara någon annan all övrig tid utan bara att det är då jag är hemma med familjen som jag verkligen slappar av.
Då orkar jag inte anstränga mig för att vara trevlig fast jag inte vill,
jag behöver inte göra saker bara för att vara snäll
och jag behöver verkligen inte klä mig fint och sminka mig.
För att alla älskar mig ändå.. men vem gör inte?

because eeeverybody loves cizsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0