On a Sunday I'll think it through.

Då var det Söndag igen.
Och ska jag vara helt ärlig så finns det inget jag ogillar mer än söndagar,
det spelar ingen roll vad man försöker göra av dagen,
den blir lika hemsk och deprimerande ändå.
Det är helt omöjligt att få något gjort, det kan inte vara fint väder
och det finns inte i den här världen att man kanske kunde vara pigg på en söndag.

Den här söndagen är alltså inget undantag,
den ger mig om inte annat ännu mera ångest, just för att vi har lov i en vecka nu.
Novemberlov, eller Höstlov som det så uppiggande kallas är det mest onödiga lovet som finns,
då har jag hellre en extra sommarlovsvecka eller ett längre jullov.
Men nejdå, det är klart vi ska ha lov då det är som värst väder på hela året
och då det inte går att göra någonting utan att bli deprimerad.

Ett sånt jävla waste,
believe it or not, men Cecilia Östman vill tillbaka till skolan och allt vad det innebär.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är galen, Cecilia, galen!

2008-10-27 @ 00:22:29
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0