now, the sky could be blue again.

Som jag skrivit en gång tidigare så far vi till hammarstrand imorgon, fastän jag vet att det kanske inte finns mycket att göra alls där, så är det alltid skönt med miljöombyten, och ett miljöombyte är just vad jag behöver just nu.
Då spelar det ingen roll vart jag hamnar bara jag kommer bort från Östersundhelvetet.
Jag ska nog hålla mig borta så länge jag kan på lovet, med undantag för halloween då jag fan ska satsa på inianhövding på krogen, vi funderade på ett regular partey först, men ingen orkade ta tummen ur och kirra så det blir nog krogen ändå.

nåväl, imorgon blir det iallafall rejv. det känns kul att det nästan bara är folk vi känner, det blir som en helt annan stämning än om det är massa randoms.. sen så har vi för en gångs skull ansträngt oss och fixat singstar, twister, guitar hero, kropp mot kropp och även waterpipe. vi får nog en helt wonderful kväll.
SMACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0