my feet is my only carriage.

stressa like hell. ta det aldrig lugnt, och slappna för guds skull inte av..

det är det bästa receptet för att hålla sig frisk, jag har listat ut den lömska hemligheten ska ni veta. febern lyckades ta mig denna gång också, men aldrig mer. aldrig ska jag ta det lugnt igen. febern ska inte överlista mig igen förstår ni.


jag är då tillbaka i kyliga östersund med en jävligt snygg säng. jag och dadi monterade upp den idag och nu står den här, den utsrålar stolthet här i mitt kala rum som förövrigt är nytapetserad i en rackarns k00l färg bara lite möbler kvar, men ingen brådska.

sen så ska jag ha möte med mia imorgon om praktiken, jag är riktigt stolt över mig själv att jag faktiskt tar tag i de saker som känns som mest jobbiga. det är det enda sättet man har för att kunna hitta lösningar har jag kommit på.
jag hoppas att klumpen i magen försvinner och jag kan vara lika glad som vanligt efter det här är över.
så önska mig lycka till!

här är min nya skönhet.
här är den skönheten!

Kommentarer
Postat av: ninoo

lycka till :)

2008-10-14 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0