Memories, pressed between the pages of my mind.

jag saknar tiden som var förra vintern, jag saknar personen jag var och personerna jag umgicks med.
jag levde verkligen för dagen och var ute och festade iallafall 2 gånger i veckan. olika partyn varje vecka med olika personer. varje kväll var det något nytt som hände och det var inte ofta jag satt hemma för mig själv på kvällarna.
jag trivdes så bra, men nu har jag insett att det kanske inte är en livsstil som fungerar sådär superbra för mig om jag vill komma någonstans. om jag vill ha ett jobb och sköta skolan så går det inte att leva bara för helgerna.
jag har lugnat ner mig. ganska mycket faktiskt.
men om en vecka blir det hammarstrand med alla dess sköna invånare och party för hela slanten. det är iallafall vad jag hoppas på, då har vi även all praktik klar så det är med all rätt vi ska fira! skål i förskott typ.

Kommentarer
Postat av: olivia

hammarstrand, vår vackra by...... typ.

2008-10-15 @ 00:20:24
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: maria

alltså jag har också funderat i de banorna. fan det var kul förra vintern. Men du har rätt kanske inte kan leva så föralltid.

2008-10-17 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0