Love can touch us one time, and last for a lifetime.

det är alltid någon som är ansvarig för olika saker, och jag har kommit på att det är jag som är ansvarig för att det finns en kamera på parteyn. tar inte jag med mig en kamera så kommer det säkerligen inte finnas några bilder från just den kvällen. så det är ju en rackarns tur att jag finns ibland.
vad jag ville komma fram till var det att det roligaste nöjet är att titta igenom alla bilder dagen efter, kanske för att få sig en påminnelse om vad man egentligen gjorde hela kvällen eller bara för att garva åt alla konstiga poser och miner.

det var en hel del såna bilder från igår, och det var en jävligt rolig kväll.
förutom där imitten någonstans då jag inte var pigg alls,
men inte lät jag hela kvällen gå till waste för det heller,
nej jag var uppe någon timme senare galnare än tidigare.

Vi blev efter allt 7 stycken som skulle sova hemma hos Natalie,
och med stränga order från kvinnan i huset så skulle vi alla ligga på hennes rum förutom hon själv.
Så där var vi, 6 stycken som skulle dela på 2 sängar och en soffa.
När jag kom tillbaka till rummet var allt ockuperat, jag hade 3 val.

1. Dela säng med ett nykärt par.
2. Dela soffan med Vorne
3. Försöka få plats i den minsta sängen med Matilda och Damgiano.


Jag vet inte hur mina tankegångar gick just då men helt plötsligt låg jag där, inknölad mellan Damgiano och Matilda med ett stadigt grepp om Damgianos täcke.
Det var dock ett smart drag att lägga sig i mitten kom jag på senare när mina sängkamrater klagade över att dom ramlade ner på golvet,  no mercy.
Det hela slutade med att Matilda la sig i soffan, av egen vilja, hon kunde gärna fått ligga kvar men hon ansåg det kanske lite trångt med en 90 säng delat på 3 personer?

Damgiano - "Jag vaknade inatt och såg dig"
Cizsi          - "Nemen konstigt, jag låg ju närmast?"
Damgiano - "Men jag blev rädd, jag trodde det var ett skank... Sen så såg jag att det var du och blev ännu räddare...
"

verkligen det första någon vill höra på morgonen huh?

Kommentarer
Postat av: matilda

du låg inte mellan oss, du låg PÅ oss, din jääävel :p

2008-10-26 @ 23:10:45
Postat av: Natalie

Haha de va faktiskr en 105 säng=P tur vorne la sig i ett annat rum =P

2008-10-27 @ 16:31:38
Postat av: Anonym

allt jag har att säga är.. MOAHAHHAHA!

2008-10-27 @ 21:11:44
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0