Life's too short to make trouble out of small things.

det känns som att jag helt plötsligt har blivit någon annan, bara på någon vecka.
en annorlunda, ledsnare version av mig själv. och jag gillar det inte.
jag antar att allt går i perioder, ibland mår man bättre och ibland mår man sämre.
jag brukar dock inte må dåligt, jag är för det mesta positiv och det kanske är därför det känns så jobbigt när jag väl är depressed över något.
men det här kommer gå över, så snart som möjligt hoppas jag. för jag laddar upp för nästa vecka då det händer en massa trevliga saker.

- vi har praktik 2, kanske 3 dagar nästa vecka.
- vi åker till hudik på visning.
- vi får lov!

men det roligaste är ändå att jag och mina följeslagare matilda, vorne och fischy åker till hammarn på fredag.
nu mår jag helt plötsligt bättre actually.

Kommentarer
Postat av: maria

var positiv honey<3

2008-10-18 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0