Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.

jag har ångest över att helgen är slut och att en ny vecka börjar, en ny vecka innebär äcklig praktik som jag hatar mer än allt i världen.
jag hade aldrig ångest förut, inte sån här ångest, iallafall inte sen i grundskolan då skolan var värre än all praktik i världen.

jag började tänka efter när jag pratade med min vän axel i telefonen som ifrågasatte varför jag inte sa till tanterna att jag inte lärde mig något och var hemma eller på skolan istället.. och why not egentligen? ska man verkligen behöva ha ångest och inte vilja kliva upp på morgonen för att man vet att man kommer ha en usel dag utan något att göra. då är det lika bra att stanna hemma. ta ett tidigt lov.

eller varför inte gå på skolan och plugga lite matte?

Kommentarer
Postat av: Axl

Lyssna på en vis mans ord! ;)

2008-10-13 @ 08:28:23
URL: http://neveralegend.blogg.se/
Postat av: matilda

följ brittens råd: plugga matte

2008-10-13 @ 19:57:22
Postat av: Therese

låter fantastiskt.

2008-10-13 @ 22:19:04
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0