kick the bucket?

jag såg nyss en rackarns bra film, the bucket list, som i stort  sett handlar om att hinna göra det man vill innan man dör. de i filmen gör en lista med saker de vill uppleva innan de dör.  tänk att skriva en sån lista och veta att man bara har 6 månader kvar att leva, hur kommer man fram till vilka som är de viktigaste sakerna att göra? måste man kompromissa fram det?
jag har endast en sak på min lista, en sak som alltid kommer stå överst innan jag utfört det.

ta upp kontakten med min syster.
som jag inte träffat på 10 år, trots att vi bor i samma stad.
jag vet precis varför det är så
och vet att många hoppas att det fortsätter vara så.
men nej, att leva hela sitt liv utan sin storasyster
känns inte som något jag vill göra.
jag vill inte att du ska försvinna utan att veta att jag tänker på dig varje dag
och önskar att jag kunde träffa dig.
det var nära att hända förra året och det borde gett oss alla ett wakeupcall,
men helt ärligt.
jag har ingen aning om hur jag ska gå tillväga.. ge mig en chans?





watch it zuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0