in times of sickness.

jag är en person som har väldigt lätt att bli uttråkad, så fort det inte händer något så ser jag till att jag gör något, annars blir jag crazy.. på riktigt.

idag har jag insjuknat mera i denna feber, och när jag är sjuk så har jag vanligtvis ingen energi över till att göra något vettigt. men jag lyckas alltid komma på något litet projekt att göra, även fast jag helst av allt vill ligga still och stirra upp i taket i ett försök att sova.. idag bestämde jag mig för att det var dags att göra en rensning av alla tidningar jag har. och tro mig, det är en hel del som har blivit samlade under åren. i mina yngre dagar hade jag prenumeration på kalle anka och bamse i säkert 5 år. sedan när jag växte upp var jag k00l och läste frida innan jag slutligen gick över till veckorevyn. jag började på en fin sortering innan jag efter 2 timmar blev less och slängde alla tidningshelveten. så nu har jag en sak gjort. jag undrar vad jag ska göra imorgon om jag inte blir frisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0