I'm through with this, and I couldn't be happier.

det känns otroligt skönt att all praktik nu är avklarad. jag klarade igenom 3 jävla veckor och är fan stolt över mig själv. Den här sista veckan har varit helt okej faktiskt då jag lyckades slippa domus genom att fråga om jag fick vara på idun med matilda sista veckan istället.
I tisdags så åkte jbs frisörer till hudiksvall, och efter en natt med endast 3 timmars sömn (på soffan) så var jag inte jättepepp direkt. Och det blev även en hel del väntan då vi kom fram klockan 10 och visningen inte började förrän 7. Behöver jag tillägga att Hudik är en mindre stad än östersund så det fanns alltså inte sådär supermycket att hitta på.
Men vi lyckades trots allt fördriva tiden. WellaVisningen var som vanligt kul, men tyvärr så är det mycket jag aldrig skulle tänka mig att använda mig av, många vågade frisyrer som aldrig skulle funka i vardagen. To Bad.




Kommentarer
Postat av: matilda

du va ju dock inte på praktiken nånting andra veckan ;) haha

2008-10-23 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0