I can't eat, cant sleep and i'm bored as fuck.

gosh, jag är så fruktansvärt uttråkad. as usual kanske man ska säga.
ibland tror jag att det är något fel på mig,
att det kanske inte alls är så tråkigt eftersom ingen annan känner av det.. 

Jag har också världens beslutsångest över kommande helg.
look,
-krogen kommer förmodligen vara rackarns trevlig på fredag,
-vi har äntligen fått tag i en lokal, som alltid är sköna att vara i så att man slipper vara hemma.
-jag kommer antagligen ha en mysig helg om jag stannar i sundsvall.

men daaaaamn help meeee.


Kommentarer
Postat av: T

du ska iaf inte stanna i sundsvall. that's it.

2008-10-29 @ 21:00:22
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

du ska komma hem, till mig, DU behöver mig ;)

2008-10-30 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0