home sweet home

imorse snöade det och det var wonderful, något som jag dock inte tänkte på var att det kunde vara halt ute.
så jag invigde morgonen med att göra säsongens första praktvurpa på trappan. jag är dock inte förvånad..

nu är jag hemma i sundsvall iallafall och här är det ingen snö, bara kallt och rått.
Hela familjen plus kusin är för en gångs skull hemma så nu är det lite snålt om sängplatser då vi bara har 5 sängar.
Jag var som vanligt snäll och körde ut min käre kusin ur "min säng" och "mitt rum". 
Som bekant är det no mercy som gäller för mig när vi väl pratar om sovplatser.

anyhow.

kvällen har spenderats framför Tvn då Timrå - Skellefteå visades. timrå vann ofc, vad hade ni väntat er?
Sen så har jag även varit kung på guitar hero med syster..

Dagens höjdpunkt var helt klart när jag öppnade kylskåpet och la märke till en fet julskinka som bara väntade på att bli uppäten. Imorgon ska jag tvinga någon att fixa till den, så att den går att äta. vad det nu kallas. 

mjölk + julskinka = LÖVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0