Come on baby, let’s get on the road.

jag kommer aldrig att ta körkort, jag har insett det på riktigt nu.
visst jag är en wonderful driver. det är säkert.
men det här med terti är inte riktigt min grej,
det har aldrig varit och kommer aldrig att vara, även fast jag faktiskt klarade fas A i fredags.. men serious,
NÄR kommer jag ha användning för vilka däck som är bäst att ha för att undvika vattenplaning?
det känns ju som inte att man byter däck endast för att man inte vill vara med om vattenplaning. gosh.
eller infraljud, markozon och sot? det här har ju inte att göra med hur bra jag är i trafiken och kan hantera en fakking bil.

jag hoppas jag lyckas innan jul. det hoppas jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Therese

infraljud? markozon? huh?

2008-10-19 @ 21:31:34
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

du fixar det snart!

2008-10-20 @ 14:54:13
Postat av: Anonym

klart du måste veta vilka hjul som är bäst, vem fan vill vattenplana :O det är hemskt, usch..



men kämpa på, för hur jävligt det än känns nu så kommer du vara så jävla nöjd sen när du har det och då känns det värt att ha lagt ner dom timmarna på teorin.

2008-10-20 @ 21:22:46
Postat av: ninoo

men vafan, jag glömmer namnet hela tiden..

2008-10-20 @ 21:23:36
Postat av: Louise

jag har redan gett upp hoppet om mig själv för länge sen.. :( Men du är säkert bättre än mig :) You're gonna make it !

2008-10-20 @ 21:52:54
URL: http://lphant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0